UPRAVENÍ TARIFU ZA ELEKTŘINU.

Chcete vědět, jak snížit náklady za elektřinu, i když dodavatelé stále zdražují?
Pro snazší pochopení to přirovnejme k tarifu za mobilní telefon, který používáte.
Představte si, že jste si před 5 lety pořídili telefon s tarifem, který využíváte bez úprav do dnešního dne. Za tu dobu se změnily nejen vaše návyky (více využíváte data, roaming apod.), ale i ceny jednotlivých služeb. Vy jste však za těch 5 let používání svého telefonu neudělali žádnou změnu a postupně se vám navyšuje cena za využívání služeb mobilního operátora.
Stejné je to i s vaším elektrickým tarifem.
Jeho změna však není tak jednoduchá, jako u mobilního operátora.
Je potřeba vyhodnotit, jaký tarif by byl pro vás vhodný, případně zda se vám změna vůbec vyplatí (ANALÝZA TARIFU).
Tyto informace nám poskytne energetická analýza, k jejímuž vypracování je třeba poslední vyúčtování za elektrickou energii.
Budou-li úspory z energetické analýzy pro vás zajímavé, provede se technický zásah na odběrném místě a v instalaci.
Celý proces snížení nákladů za elektřinu je zakončen příchodem pracovníka z distribuce, který na základě všech dokumentů provede osazení nového tarifu.
Změna energetického tarifu trvá přibližně 2 měsíce.